Известие

Collapse
No announcement yet.

Колебаеща се стрелка на показателя на температурата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колебаеща се стрелка на показателя на температурата?

    Вчера като отивах и днеска като се прибирах от Търново забелязах, че стрелката където показва градусите на двигателя играе нагоре на долу много бързо, след малко после се оправя и се закотвя по средата на 80 и 90 градуса. Всичко това става на загрял двигател.

    Някой има ли представа на какво се дължи това колебание на стрелката?
    Without heart we would be mere machines

  • #2
    Щото датчика ти показва реална температура в реално време не като немските които им стои стрелката на 90 и не мърда а всъщност не е така така че споко нямаш проблем!
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Ако се движи рязко и бързо - имаш контактен проблем
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #4
        След като смених термостата преди 3 години и при мен заковаваше на 90 без да мърда.
        От месец като загрее до 90, я виждам да пада до 70 и обратно в рамките на 2-3 минути.
        Това проблем ли е?
        Romeo 147, TS 1,6 2001

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Ако се движи рязко и бързо - имаш контактен проблем

          Опиши какъв е точно този контактен проблем.

          И как мога да го отстраня?
          Without heart we would be mere machines

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
            Опиши какъв е точно този контактен проблем.

            И как мога да го отстраня?
            Ако стрелката ти играе бързо или трепти може да е в самия дисплей. Иначе куплунга на датчика, куплунзите на дисплея и всички такива до него
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Ако стрелката ти играе бързо или трепти може да е в самия дисплей. Иначе куплунга на датчика, куплунзите на дисплея и всички такива до него
              Ами точно така играе бързо както каза ти, трябва да разглобя таблото да ги видя тези клупонзи така ли?
              Without heart we would be mere machines

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                Ами точно така играе бързо както каза ти, трябва да разглобя таблото да ги видя тези клупонзи така ли?
                Да, но може да е и електрониката на самия дисплей
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  пак ти казвеам нормално е знам за какво говориш щото имам същатата кола, Нощен ездач спри малко
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    пак ти казвеам нормално е знам за какво говориш щото имам същатата кола, Нощен ездач спри малко
                    Живко а нормално ли е примерно да качва в задръстване до 100градуса и малко,след което като се пусне перката всичко си идва на 90 това го прави само в задръстване.Все си мисля,че при тия градуси маслото ми ще стане на пастет
                    156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
                      Живко а нормално ли е примерно да качва в задръстване до 100градуса и малко,след което като се пусне перката всичко си идва на 90 това го прави само в задръстване.Все си мисля,че при тия градуси маслото ми ще стане на пастет
                      Защо да не е нормално? Предполагам говорим за лятно време? Маслото няма да стане на пастет, а на "вода"

                      ---------- Post added at 19:14 ---------- Previous post was at 19:07 ----------

                      Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                      Вчера като отивах и днеска като се прибирах от Търново забелязах, че стрелката където показва градусите на двигателя играе нагоре на долу много бързо, след малко после се оправя и се закотвя по средата на 80 и 90 градуса. Всичко това става на загрял двигател.

                      Някой има ли представа на какво се дължи това колебание на стрелката?
                      Колко нагоре и надолу играе? Както казва Живко е нормално да мърда, но не е нормално да пада до 50 и да качва до 90 примерно.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #12
                        Значи въпросната стрелка играе рязко в обхвата от 50 до средната чертичка между 90 и 130.
                        После се установява към 90 градуса и след известно време пак започва да играе.

                        Всичко това на загряла кола.
                        Attached Files
                        Without heart we would be mere machines

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
                          Живко а нормално ли е примерно да качва в задръстване до 100градуса и малко,след което като се пусне перката всичко си идва на 90 това го прави само в задръстване.Все си мисля,че при тия градуси маслото ми ще стане на пастет
                          Как разбра че е 100+ градуса ? Къде ти стои стрелката ?
                          Ако е чертата след 90 - много теми съм чел в този форум и винаги се спори дали това е 100 или 110 градуса.
                          По принцип не е голям проблем ако си с хубаво масло , но ти май разработваше мотор и не знам какво си сипал.

                          Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                          Значи въпросната стрелка играе рязко в обхвата от 50 до средната чертичка между 90 и 130.
                          После се установява към 90 градуса и след известно време пак започва да играе.

                          Всичко това на загряла кола.
                          Връзваш я за лаптоп и докато ти шофираш - друг гледа. Ако температурите отчетени на компютъра не играят колкото отчетените от уреда - проблема е в уреда. Ако и на компютъра "играят" - причини много.
                          Last edited by Drag0; d.m.y г., 19:49.
                          ...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
                            Живко а нормално ли е примерно да качва в задръстване до 100градуса и малко,след което като се пусне перката всичко си идва на 90 това го прави само в задръстване.Все си мисля,че при тия градуси маслото ми ще стане на пастет
                            като си в задръстване е нормално да, но все пак виж дали датчика в купето ти показва вярно следете температурата с лаптопа, отделно проверете дали се включва 1 степен да не да ти работи само 2 степен!
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                              Вчера като отивах и днеска като се прибирах от Търново забелязах, че стрелката където показва градусите на двигателя играе нагоре на долу много бързо, след малко после се оправя и се закотвя по средата на 80 и 90 градуса. Всичко това става на загрял двигател.

                              Някой има ли представа на какво се дължи това колебание на стрелката?
                              Пробвай да пръснеш с контакт спрей буксите на датчика който е на термостата ако не се оправи смени датчика и ще се оправи.
                              Преди 5 години си купих датчик ЕПС за 20 кинта и след година експлоатация го смених с оригинален за 60лв оригиналния датчик фиат ланчиа (рикамби оригинали)гръм да ги удари.Бях го набедил за сутрешното палене от втория път). Преди година почна да прави парчета както описваш. Както карам на загряла кола изведнъж рязко пада под чертичката после за секунда се вдига по средата между двете чертички от време на време потреперваше и така докато боднах си старото ЕПС и работата заспа.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment

                              Working...
                              X